Parkeervignet alleen om te vissen!

Donderdag, 27 juni 2024

Beste leden, graag vragen wij jullie om het parkeervignet alleen te gebruiken wanneer je gaat vissen! Van de politie kregen wij het bericht dat het parkeervignet ook wordt gebruikt wanneer men langs de Rijn gaat zonnebaden of zwemmen.

Het parkeervignet geeft een ontheffing aan onze leden op de aangewezen parkeerplaatsen aan de Rijn. En mag alleen worden gebruikt wanneer je gaat vissen. Mocht het vaker voorkomen dat het parkeervignet anders wordt gebruikt dan waar hij voor bedoelt is. Lopen wij het risico de ontheffingen voor de hengelsport kwijt te raken.

Het Bestuur
HSV Ons Genoegen Wageningen