lidmaatschap

Home Lid worden Viswateren Foto's Contact Vispas Links Wedstrijden: A-poule B-poule Veteranen Winter competitie Overig Lid worden van HSV Ons Genoegen Er zijn twee mogelijkheden om lid te worden. U kunt € 29,75 overmaken op girorekening 1690844 t.n.v. de HSV Ons Genoegen te Wageningen. Binnen enkele dagen worden de vergunningen aan huis bezorgd. Hierbij zit een zogenaamd voorlopig bijdrage bewijs waarmee u een maand kunt vissen. Aan dit bewijs zit een strook welke u na invulling moet opsturen aan Sportvisserij Nederland. Binnen een paar dagen krijgt u dan de definitieve vispas thuisgestuurd. Een tweede mogelijkheid is de bovengenoemde vergunningsstukken af te halen bij Wessels Hengelsport, Bergstraat 44, Wageningen. U betaalt dan € 31,00. De procedure vooor de vispas is dan hetzelfde. Een jeugdvispas, waarmee de jongere o.a. mag snoeken, is op dezelfde wijze te krijgen als de normale vispas. Dus via Wessels of rechtstreeks bij de vereniging. De kosten bedragen in 2012 nog € 10,--. In 2013 wordt dit meer omdat de federatiebijdrage omhoog gaat. Een jeugdvergunning van de vereniging is voor jongeren van 10 t/m 13 jaar ook verkrijgbaar bij Wessels en de vereniging. Daarmee mag met 1 hengel gevist worden in de verenigingswateren. Deze kaart kost € 1,50. Gastvisser (sub-lidmaatschap) Als gastvisser (reeds lid van een andere vereniging) hoef je niet opnieuw de landelijke en federatieve bijdrage te betalen. Een sub-lidmaatschap kost bij ons € 12,00. Het eerste jaar moet je echter eerst het normale tarief betalen. Na inschrijving bij Sportvisserij Nederland krijg je dan van sportvisserij Nederland het teveel betaalde terug. Het volgende jaar maakt Sportvisserij Nederland meteen een vispas met de aantekening sub-lid aan. Een belangrijke voorwaarde is dat de gegevens bij de beide verenigingen exact hetzelfde worden ingevuld! Website Ons Genoegen